the lazy song

Hehe jag älskar videon!!! Och Bruno Mars har grymt härlig röst! nästan lite Jason Mraz fast
bättre...
(btw har detta blivit en musik blogg? hm kanske det hahah)
 

Mormor kom med massa tantblaskor som Svensk dam tidning... Sån nu är jag expert på det engelska kungabröllopet! Hehe fast jag fick veta det typ samma dag som det var, missade helt att det var ännu ett bröllop!
Min mormor och jag var lite oense om vilka som var bäst klädda men vi kunde i alla fall enas om att Victoria Beckham hade dom häftigaste skorna!


Kanske ska bli mitt mål i sommar att lära mig gå i sådana? haha neeeh
Sen en till grej, vad är det med engelsmän och deras hattar??!!!

Som denna Beatrice, tror hon är nån prinsessa eller nått? hade på sig!! Och det roligaste är att jag har för mig att hon blivit utsedd till typ englands bäst klädda eller nått för nått år sedan? Men hon klär ju sig som en gammal engelsk tant som alla andra kungligheter gör!!! (Okej jag får ganska mycket tidningar av min mormor så det förklarar min kunskap om dessa orelevanta kungligheter... det är inte för jag är intresserad!!!)
Dom är roliga dom där britterna!

Twilight går på tv ikväll har jag för mig så kanske blir en dejt med edward och jacob ikväll... Bella låtsas jag inte om för hon är dryg både i boken och filmen... hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0