Sko-Kärlek och Bikini-Ångest

Alla har vi saker vi någon last... min är helt klart skor, fest skor!
Jag älskar vackra skor!
Sen om jag någonsin använder dom kan vi diskutera, men det ska bli ändring på i sommar!
Jag ska ut och vädra alla mina skor.
Men så idag stötte jag på en ny hemsida med massa vackra skor!
Jag vill ha!
www.henrykole.se

Jag är så kär! <3 speciellt i dom svarta och dom ljusrosa!
Men dom glittriga är väldigt läckra på ett divigt melodifestivalen läckert ;D
En nakdel är väl att jag typ skulle bli 2 meter och även philip skulle bli kortare än mig...
Och jag har ändå inte pengar, men gud vad jag skulle shoppat om jag hade!

Men så till något jag har råd med, Bikini!
Har beslutångest eftersom den jag hade tänkt köpa tog slut direkt på hm, så här är mina alternativ nu:


Dom första två är från hm, sen bikbok och dom sista är Gina Tricot...
Gillar den rosa från gina tricot men ah vi får se, kanske inte finns kvar ens...

Hare bäst gå på fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0