Skitdag

Haft en skitdag som börja med att min dator pajade i morse så nu måste jag fixa så jag sparar allt värt att spara nån stanns för att sen formatera om den, eller vad det heter...
Och varför måste det hända när det inte får hända? Varför?!?!
hade det bara gått en vecka så hade jag mått lite bättre över det, peppar peppar ta i trä!
Och nu när jag skriver på min uppsats sitter jag och läser gyaru secrets, vilket verkar vara den största skitsnackar sidan jag varit med om så man blir ju inte gladare av att läsa alla nedvärderande kommentarer mot andra tjejer.
Tjejer är verkligen överdrivet hårda och taskiga mot varandra!
Vad gör det om man inte har glansiga lockar, är lite mullig, är lite smal, gillar att ha utmanade bilder på sig själv eller råkar få lite stora ögon på en bild?
Tydligen ALLT om man ska vara gyaru!

Jag blir så glad att jag har underbara tjejkompisar som inte bryr sig om att man kanske inte alltid har en bra hårdag, eller struntat i att sminka sig!
(fast jag kanske ska börja lägga upp anonyma inlägg på min blogg om när ni har mjukisar på er offentligt eller nått annat hemskt :O !)

En av dom få posetiva sakerna idag är att gurkan åkte ut igår på BB! Äckelpäckel från första början men hur tragisk är han inte när han ligger och tafsar på en sovande tjej så BB måste bryta in för till och med dom tycker det går för långt!!
ÄCKEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0