regn i sverige, vi älskar vårt kära land

Älskar Sverige, inge snack om saken men fy fan va härligt om man hade kunnat varit i Spanien med El Broder just nu... Eller om hela sverige flöt iväg till ett ställe där det inte regnar och bara är varm och härlig sol men snöar en vecka om året, och det är runt jul!!!

Tog lite pause igår från pluggandet och fixa en sminkhörna i rummet, väl behövligt. så ska ta kort på det när jag får tillbaka min mobil som varit på semester hos Emelie... Hoppas den inte har men för livet...



Nämen jag la visst ut en egobild (A) haha
Måste ju dela med mig av mitt vackra ansikte!

Jag vill inte att ni ska tro att jag gör ett onödigt långt inlägg bara för att inte plugga... jag bara förberedder mig mentalt...

Och jag har börjat känna att jag vill tatuera mig när jag får pengar.
En riktigt girlygirly tatuering, Det känns väl som jag?



Den här var söt! älskar pärlorna!



Den här var också fin men känns mer emelie ;)



något i stil med dessa fast liten!
Min smärtgräns är inte så hög så tror inte jag skulle klara att sitta så länge!
Tycker det är jobbigt med sprutor på sjukhuset så hur är det inte då med en nål i över en timme?
Fast först ska jag koncentrera mig på Emelies när jag är klar med skolan!
Tyvärr kan jag inte säga vad det är eftersom folk verkar sno ideer ganska lätt ;)

Puss hoj nu har jag en massa skola som väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0