Nämen

Jahup ingen seger för sverige men trea är inte fy skam det heller!
Visste att vi skulle komma långt!! :D
Även om jag inte är ett fan av erik saade så är han bättre än bidragen åren innan vi skickat!
Jag menar Amanda förra året? Kom igen, blev bara pinsamt!
Men vi vann ju nästan eftersom vinnar låten var väldigt svenskinflureat...
Haha sen älskar jag alla roliga bidrag som typ grekland! Haha hur tänkte dom?
Men dom kom långt för att vara otippad...


Jaja slut på melodifestivalen, nu är det ett år kvar till nästa som kommer vara i Arzebaijan! ;D
Okej jag måste erkänna, var tvungen att googla för att se vart det ligger, men som om alla vet det?
Skulle inte tro det vaaa... men snäll som jag är, ska jag göra er lite mer allmänbildad ;D


Det var större än jag trodde det skulle vara... tänkte mer att det var typ.. andorra storlek på det hehe

Och i fredags hade jag det super med Emelie och Maria!
Om man bortser från att jag fick en blå bläckfisk i huvudet, men hämnden var ljuv!
Sen när jag kom hem märkte jag att min mobil inte var med mig, så min plan att se om jag var smartare än emelie och maria på iq test sket sig... Kanske lika bra det!
Ödet rädda mig för ett pinsamt avslöjande!
Hehe

Nej Nu är jag sugen på glass!!!

Tyvärr är strutarna slut för länge sen men tror vi har hallon glass om jag letar...
(visst är den söt?!!)

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0