Fira Matilda

Ska till Matilda om någon timme och fira henne med bruttorna!
Hitta ingen superny bild fast denna är från i julas så det är någorlunda nyligen ;)



Haha bara för att kan jag ta en gammal bild från högstadiet så ni kan jämföra förändringar!!



Roligt att vi fortfarande är vänner typ 7 år senare? Verkar som dom flesta glider i från varandra efter högstadiet men icke vi!!! ;)
Kanske borde skaffa gängnamn och tatueringar snart?
höhö
lägg märke till att den nyare bilden är mycket mörkare! Fast nu är det flera som är blondiner, inklusive Emelie vilket är en stor händelse :D:D

Nej nu ska jag fixa mig inför mys med snyggingarna! Dom blir så arga om man är ofixad att jag inte vågar annat än att sminka mig minst 1.5 timme :(
(skämta)
Pusshoj alla dregelmonster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0