Bio igår BB idag

Det slutade med att jag följde med på bio igår!
Water for elephants!
Helt okej film, lite seg i början och lite hemsk när djuren på circusen blev skadade...
Haha roligaste var att jag inte fattade att Robert Pattinson var med utan satt och viska till Matilda att jag tyckte skådisen var väldigt lik honom flera gånger och hon gav mig konstiga blickar...
tills jag fattade att det faktiskt var honom!
 

Innan det var jag och hälsade på Emelies kattungar!

Dom är så söta pluttarna <3

Nu ska jag skriva klart min uppsats, skicka in den, åka till morfar och fira mamma, sen åka till Philip och kolla på Big Brother!!! Jag vet, jag bojkottade det, men det fick räcka i en vecka! Sen blev det liksom lite intressant igen!
Och ikväll är kampen mellan jättarna Katarina, Gurkan och lille Peter...
Lite vill jag att Peter åker, men jag stör mig sjukt mycket på gurkan så jag vill att han åker också...
Men jag tror Peter åker, fast vågar inget säga eftersom jag trodde Rodney skulle klara sig och han åkte mot madde!
ja nu är det inte många dagar kvar i huset så efter det slipper ni bb snack på bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0