Lite Kate Moss & Agent Provocateur

Jag vet att detta kanske inte är ett så het ämne längre (men vi pratade om det i skolan idag så googla lite bilder), eller att folk är så intresserade men jag gillar ändå bilderna när Kate Moss gick för Louis Vuitton!





Sen om detta är rätt eller fel lämnar jag till er att bestämma.
Jag kan inte säga att jag är så förvånad över att Kate Moss röker, hehe
Och även fast hon börjar bli "gammal" för at vara modell så gillar jag henne!
Hon är sjukt vacker!

Erica berättade om att Victoria´s Secret (?) skulle ha nån sjuk reklam bild där halva benen är typ borta men har inte lyckats hittat den :S :(

nej nu ska jag googla vidare om Agent Provocateur (som Kate Moss varit modell för) en stund innan det blir lite slötittande på play-tv ;D



Sexy sexy sexy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0