telefonförsäljare

Haha nyss ringde en från ett tidningsförlag där jag prenumererade på en tidning förrut, och seriöst!
Jag var tvungen att sitta och förklara att jag inte tyckte tidningen var så bra längre och varför jag slutat läst den! (även om jag inte har det så vill jag inte att nån ska ifråga sätta varför jag inte prenumererar!) Att han inte fattade att jag inte var intresserade! Sen blev han sur hela tiden och sa "ja men får jag bara förklara vad jag har att säga!" Så började han förklara ett nytt erbjudande! som om det var jag som inte fattade! Waaah!
Fy fan för telefonförsäljare! Sen fattar jag att det inte är roligaste jobbet men då kan man ju ändå respektera när man inte är intresserad!
aja... var bara tvungen att få ut lite ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0