Plugga... eller?

Nu ska jag plugga, jag borde plugga! Men, det är ju så segt. Eller det är ju intressant! Helt klart, om jag bara fatta vad jag läste! Men senare i boken så kommer det bilder! :D hehe. Hade det varit en vanlig bok hade man kunnat läsa sista sidan först så man vet vad som händer (ja, jag erkänner, läser jag deckare så gör jag faktiskt så. Hatar att inte veta vem mördaren är!!), Men icke sa nicke när man läser Italian fashion!



Men så hittade jag ett nr av ranzuki! :D Så jag började läsa (hehe titta på bilderna!) den istället vilket är mycket mer uppfriskande!!!



Gjorde ett litet kollage så ni ska förstå vad som är i denna tidning! (och för att jag försöker göra allt utom att plugga!)



Varför har vi inte tidningar som denna i Sverige? propfull med färgglada bilder som man får en massa inspiration ifrån? Det är ju det roligaste med tidningar, bilderna! Ser ni hm skylten? Hehe var tvungen att ta med lite Sverige :P

Nej back to work!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0