Iphone <3

Fick min iphone igår och älskar den! vad mycket roligt man kan göra!


Så nu är jag en lycklig kvinna!! ;D hihi
ska bara lära mig att blogga från den så ;)

Jag ska till Sarah ikväll på tjejmiddag vilket kommer bli mysigt ;) Men innan det har jag fått ett väldigt sug att se Big Brother, fick veta att det tydligen varit drama i gårdagens avsnitt vilket gör mig väldigt nyfiken!! Men jag får väl ha det att se framemot istället, hinner nog inte se det nu!

Hade varit kul att testa men inte att bli filmad 24/7...

Jag fick en bild av the one and only emelie på tatueringen :D


Helt klart bland den vackraste tatueringen ni sett va :D
Jag vet, den är underbar ;D

Nej nu ska jag måla naglarna!
ha det bäst, gå på fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0