Helgen

Har haft en mysig helg i Västerås! började i torsdags med att jag och Maria gick på stan! små handlade lite och åt Kina buffe!
Köpte även macaronis (stavas det så?)

Dessa är Marias ;) Hon testade alla häftiga. Jag vågade mig bara på nougat eller om det var choklad... vilket jag ångrar! Nästa gång blir det någon roligare!

Jag och Philip gick till hälla och köpte glass på Ikea!

Så nu har jag ätit årets första mjukglass!

Vi åt även superfrukost en dag!


Igår festade vi med grabbarna vilket var trevligt. Men vi gick hem väldigt tidigt.. hehe
Idag kollade jag på The social network med familjen

Den var verkligen superbra! Om ni inte sett den, se den!!!
Dessutom hade vi en massa gott till!



Eftersom min kära lillebror drar till Barcelona på fredag för att jobba så passar vi på att ha familjemys medans vi kan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0