Grattis Semlan på din dag!

Nu är det semlisdagen, men jag har inte ätit nån. Inte innan heller, semlor är inte min grej...
Fast såg att dom hade med blåbär, det är nog gott.

På tal om smakupplevelser, jag är verkligen sugen på att testa att ha salt i oboy. Men jag undrar om det inte är godare att ha det i pucko då...
Ungen i Modern family sa att det var godare, men sen ska man ju inte tro allt man ser på tv.
Jag älskar modern family. och solsidan. och modern family... och solsidan...



Fast i längden är solsidan lite bättre. Inget slår svensk humor när den är som bäst ;)

Har simmat med Erica idag så nu är jag helt slut i kroppen! 2 träningspass avklarade denna vecka, ett kvar!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej HannaPanna <3 Såg att du kommenterat på min blogg. :D Ja, vi måste verkligen ses snart. Kan du inte komma hit snart, åker till london 17-20 men när ja kommit hem därifrån kanske. Pendlar du fortfarande till stockgholm eller?? Puss, fin din blogg har blivit :D

2011-03-10 @ 12:38:15
URL: http://emmahising.devote.se
Postat av: Elin

puss på dig hanna, du är fin / Elin

2011-03-11 @ 11:25:47
URL: http://elinspepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0