Glad lillesyster

Igår fick jag ett samtal från en väldigt glad syster. Varför var hon glad?
Jo Eric Saade vann på melodifestivalen, och som alla andra femåringar är hon så klart upp över öronen kär i honom!


Jag är så stolt över henne! ja inte val av kille då, fast willy wonka har fortfarande en chans!



Nej jag är stolt över henne för att hon redan har en plan på hur hon ska få det hon vill ha!
1. Va med i melodifestivalen
2. Han ser henne, dumpar Molly
3. Dom gifter sig

fast nu vet jag inte om han fortfarande är ihop med Molly, men men...
Fast jag ser hellre Willy Wonka i familjen ;)

Nej nu ska jag fortsätta med pluggande, tenta imorgon så man måste vara redo!!
men jag är sååå seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0