From tokyo with love

Nu hittade jag äntligen kameran och sladden (båda var borta men dom låg på mina kom-ihåg-ställen)

Jag var ju på föreläsningen "From Tokyo With Love" som handlade om den söta rosa gyaru kulturen som jag verkligen fått dille på den senaste tiden! Älskar det!
Det var Maria Ahlgren som har bloggen From Tokyo with love som berättade om sina upplevelser med dessa tjejer!
http://www.fromtokyowithlove.com/
Har följt den enda sen Matilda visade den för mig för några år sedan!
Hon har även skrivit boken "from tokyo with love" som jag också älskar! (är irriterad på mig själv att jag glömde den så jag inte fick den signerad!:P)


Det var bland den roligaste och intressantaste föreläsningen jag varit på, helt klart! Maria var så posetiv och glad att man inte kunde annat än att älska den! ;D
Hon berättade bland annat hur dom pimpade ALLT! Till och med godis!


Man får till och med en beskrivning på hur man ska pimpa det när man köper kitet!



Sjukt roligt! Men att dom orkar! Man ska ju ändå äta upp det sen! :S
om ni är intresserade att köpa dessa kit finns det på samma sida man köper matskalen!

Hon berättade mycket mer men ska skriva om det i ett annat inlägg för nu måste jag packa till vattengympan! ;)
Avslutar med en bild på mig och Maria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0