Ett skratt förlänger livet ;)

Idag har jag verkligen skrattat mycket med familjen! Haha har verkligen den underbaraste familj man kan ha!



Och mina naglar


söta va :D

Nu ska jag avsluta kvällen med iskallt iste och se klart på en dokumentär ;)
Den heter the great happiness space och handlar om host  killar, väldigt intressant!
Fast egentligen ville jag se en om två svenska killar från nån hålla i sverige som skriver låtar till superstjärnor i sin källare! Den verkade roligare men hittade inte den...



Btw, jämnt när jag dricker iste tänker jag på min och Emmas tid på jobbet ihop! Det var tider! Saknar det nästan!
Hon körde på white peach (minns jag fel?) och jag på mango... Mmm...

ps, den hände en väldigt, VÄLDIGT rolig sak idag, men vad det är skriver jag om nån annan dag ;)


Kommentarer
Postat av: emma

precis när jag såg bilden på iste tänkte jag på dig, så såg jag texten <3 Nestea white peace. är så arg att dom slutat med det, men dom har jättegott iste på teboden här i uppsala men de börjar dom inte sälja förrän till våren :(

2011-03-15 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0