10/3

Har kommit hem från underbaraste idag, och varit med Elin på morgonen. Sen lämnade hon mig för sin syster, men hoppas på att hon kommer tillbaka till mig snart ;)



Annars ska ju faktiskt gymma ihop ikväll tillsammans med Matilda! ;D

Tills dess tänkte jag roa mig med att skissa på en tavla till Emelie! Ska även börja med en till tatuering till henne, men behöver lite bilder som hon ska skicka innan jag kan börja!
Den förra jag gjorde blev ju bäst :D
(har letat efter en bild på den men det närmsta jag kom var denna)



Ni ser ju två av fjärilarna i alla fall! Ska be om en bra bild från Emelie sen!
När jag letade kollade jag runt på bilddagboken och då såg jag hur mycket egobilder jag tagit på mig själv förr!
Haha nu gör jag aldrig det längre :S
Men här har vi en!



Mitt konstverk på rullgardinen i mitt gamlax2 rum ;)

Så nu ska jag börja skissa lite!


Kommentarer
Postat av: elin ö

hej hanna! nu följer jag din blogg slaviskt. Då bör du följa min också ;) Love you! / eö

2011-03-11 @ 10:50:55
URL: http://elinspepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0