långt sommarhår tack

Jag vill ha låååångt blooont hår i sommar!
och nån jag vill ha håret av är Nicole Scherzinger!
och gärna kroppen, men den tar jag tag i nu så borde fixas ;)
(fast visst ser den lite photoshopad ut? typ armarna?)

 
Vill gärna ha dom perfekta lockarna också... när jag försöker få till det blir det bara docklockar!!! :S


Är det inte sånna dockor som en tjej i outsiders har som sitt barn?

På tal om dokumentär finns en sjuk på svt play nu, med en 57 åring som bor hemma och aldrig jobbat i hela sitt liv... hon lever på sin mammas pension... stackars mamman vill bara ta henne där i från.. dottern var lätt fläng...!
så nu när vädret inte är det vackraste rekomenderar jag den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0