Juicy Couture <3

Hittade världens underbaraste tävling!!! <3
http://juicycouture.carolinesmode.com/ 

Där man tävlar om Juicy Couture produkter! Och jag älskar verkligen att det kommit parfymer!!!
Lustigt att jag hitta den här tävlingen efter jag, Emelie och Cissi pratade om hur härliga deras produkter är för bara nån vecka sen när vi luktade på parfymerna inne på kicks!

Älskar deras mjukisdresser och smycken också men parfymerna är så sjukt söta flaskor!
Och jag älskar viva la juicy! Alla luktar gott men den var extra fräsch, sen har jag ju alltid älskat lite fruktigare dofter och även vanilj. Dom är lite ungdomligare och inte så tunga, vilket passar mig ;)
Dessutom är jag Viva La Juicy i personligheten! Är lättsam, social, pratglad, kräver inte så mycket mer än att få ha kul med mina nära och kära!


Hade varit helt underbart gulligt att ha alla fyra på sminkbordet...
Kanske mitt nya mål 2011?
Är ju ett stort fan av escada parfymerna, men har hittat en värdig ersättare ;)
Och vill verkligen ha både väskan och armbandet man kan vinna!!!
Älskar verkligen allt tjejigt och juicy couture är så tjejigt gulligt det kan bli <3

Skulle verkligen älska att få vinna ett sånt här ljuvligt kit! (så jag hoppas hoppas hoppas att jag har turen på min sida för en gångs skull!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0