Robin Hood

Tog en pause ikväll för att se Robin Hood med Russell Crowe. gillar lite killfilmer då och då ;P Dom kan man lista ut hur dom slutar. Antinge lyckligt eller tragiskt. Typ Gladiator, då han dör(sorgligt) men träffar sin familj (lyckligt). Hoppas alla som läser detta har sett den, haha. Fast å andra sidan är jag ju lite små känd för att berätta vad som händer i filmer och hur dom slutar, så ni är ju vana mina kära läsare :D



Gillade den här mer än den med Kevin Costner... fast det kändes som om dom hoppade lite i historien. Vad jag kommer ihåg så i gamla Robin Hood (eller den tecknade?) så väntar dom på att Rikard Lejonhjärta ska komma hem, men här var det tvärt om? :S Så blev lite förvirrad... haha sen satt jag ju och jämförde med (en blandning av) dom andra Robin Hood filmerna... så blev lite förvirrad av mig själv...



Disneys Robin Hood


Sen har jag för mig att det gick nån typ Xena-liknande serie med Robin Hood men orkar inte kolla om det stämmer... Den var nog inte bra för då skulle man sätt flera avsnitt, eller så blandar jag ihop den.. aja, nu har jag gjort ett helt inlägg om Robin Hood, Så nu kan jag sova med gott samvete ;)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0