Partners In Crime

Så, lägger upp min första Kategori- Partners In Crime (vem vet, kanske min enda?)
Har så många roliga bilder från förr :D
Nu hoppas jag att jag inte blir hatad av folk för dom inte gillar bilderna men ni får väl säga till ;D
Först ut är på mina underbara vänner från när vi gick i högstadiet. hehe


Maria Emelie och Maria


Jag och Matilda


Skulle gissa att det var när Emelie fyllde år?

hm... tre inlägg första dagen, verkar som jag redan är blogg-junkie...

Nu ska jag packa för Vattengympa, ska testa det med mamma idag. känns som om det bara är gamla tanter som håller på med sånt, men vi får väl se ;D
hare bäst gå på fest

Kommentarer
Postat av: Erica

bästaste brudarna :D woho kanske ska följa med på vattengympa nån gång? ;P eller så får vi simma bara!

2011-01-17 @ 20:31:49
Postat av: Vouslete

haha ja bara att börja! men simma gör jag hellre, känns som om det tar bättre! =D

2011-01-20 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0