Partners In Crime

Lägger upp lite bilder från i fredags på mig och Cissi.



Sötaste Cissi och Bill



Egobild medans Cissi var och gjorde annat (tror jag lämnade spår i hennes kamera också, undra om hon märkt det än :P )


Det hände en olycka mellan mig och Bill, ett litet missförstånd kan man säga, så vi blev Partners In Crime och råkade lämna märke på Cissis matta! Förlåt :(

Sen dansade vi hela natten, till och med ragga i nån timme till Sean Pauls alla videos när vi återvänt till lägenheten, önskar jag hade filmat det... haha

Nu ska snart Cissi komma hit så ska jag laga mat till oss (värma thaigryta och nudlar, haha men det blir ju ätbart i alla fall :D ) och sen får vi se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0