nya inköp (A)

Måste bara vissa mina fynd från igår ;D haha hade verkligen inte tänkt göra sånt här på bloggen men mår så bra av dom :D

 
Världens snyggaste väska, som jag härmar Emelie med (som jag tror hon härma elvira med). Kunde inte låta bli (A)
sen blev det en leopardsjal, som jag tror kommer bli grym till mina leopardskor i sommar(tänk att jag som varit så anti-leopard nu börjat älskat det, snacka om att vara sen på trenderna), och en vit franskmanikyr penna. Har bara hittat silver eller guld, vilket jag inte velat ha, så blev så glad när jag hittade en vit :D

onödigt vetande- visste ni att i den gamla monarkiska västvärlden så var rosa sammet en manlig textil :D haha kan inte tänka mig att alla nutidens killar skulle gå runt i rosa sammets kostymer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0