mys med maja

Nu är jag hemma! Sarah har precis åkt, var väldigt trevligt att träffas! Måste ses oftare! Nu ligger Maja på mig och myser, väldigt kelsjuk... har inte riktigt hjärta att ta bort henne heller. Fast det är lite svårt att skriva! (Lite onödigt vetande: Maja kommer från Sarah! Är så glad att vi fick henne, mysigare katt får man leta efter)



Lägg märke till min nya pokerstars tröja jag fått av Philip! Ni kan även bortse från mitt osminkade ansikte.. haha är inte så bra på egobilder, men det var sötMaja jag ville vissa!

ska även vissa en bild på vår nya inneboende:


Visste inte att dom kunde leva på vintern! Men man lär sig nått nytt hela tiden!

Nu ska jag fixa lite på en ny kategori, men vad det är får ni veta senare, om det blir bra vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0