en helt vanlig dag

Nu sitter jag helt själv här hemma och har tråkigt. Philip åkte hem igår kväll och det blir lite ensamt utan han!
Men Emelie och Cissi räddar väl min dag genom att komma förbi senare! vill baka nått i stil med det här:


Men ska nog vara lite realistisk ;D

Kan ju lägga ut en halvtaskig bild på mina naglar som är lite små söta men tror jag väntar, för ska snart ta bort och fixa dom igen. Måste vara fin när jag åker till Gbg imorgon!
Min lillasyster har ju lovat att ta mig till världens största godisaffär där man kan köpa hello kitty tuggummin!!!
Inte var dag man får göra det så då måste man ju vara lite fin sådär ;)

Nej jag ska väl vara duktig och läsa lite skolböcker, dagen till ära tänkte jag ta:



Visst är jag duktig?!

Drömde förresten en mardröm inatt! Att hela familjen i Gbg satt och hatade mig runt ett bord! Det var hemskt!
Och jag drömde en hemsk dröm natten innan om Philip! varför drömmer man sånt här?

Och jag har även börjat bli beroende av flashback (Philips fel). vi satt och läste om vad som gör folk till white trash, väldigt intressant, om man bort ser från att enligt dom är halva sverige white trash! nu ska jag sätta lite fart!
Hare bäst gå på fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0