pysslingar

Jag kommer inte ihåg riktigt vad jag drömde men jag vet att det var en pyssling som satt och sjöng låten från "P.S I Love You". "I love you till the end" med the Pogues, så det första jag gjorde när jag vakna var ju att lyssna på den. Och att det var fest, typ nyår och Emelie var där.



Nån som är drömtydare och vet vad det betyder? haha

Sen pimpade jag min sminkdosa för nån dag sen, den blev väldigt blingblingig ;)



Och nu till en smårolig händelse!
Igår när jag var på tågstationen stod det ett gäng killar och rökte, så kom en tant och gick fram till dom och sa:
Fy vad äckligt! Usch! och gick. hahah deras minner var så roliga!

Nu ska jag fixa mina naglar och sen läsa Damernas Paradis av Emile Zola (som jag trott var en tjej men som vissade sig vara en kille, ack så fel man kan ha)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0