Heldag med Emelie

Idag har jag äntligen träffat Emelie! Massa mys, träffa Erica och Hulda, Elvira och alla söta kattungar och sen ut till broddbo så fick vi träffa den väldigt blyga norrmannen (nya katten, inte en person!!)som låg under badkaret och inte var så vidare social ;) Men fin var han! Vi fick även vara gymnaster när vi skulle ut ur bilen eftersom dörrarna inte gick att öppna! Men det är en piece of cake när man är så grymma som vi ;P

Fick även lite nagel saker jag bad emelie fixa från thailand :D



Nu kommer jag kunna göra massor med skoj på naglarna :D sen hämta jag ut mina skor från hm!
Är så kär i dom <3



sist men inte minst en länk till ett intressant godisklipp philip skicka till mig =D
http://wimp.com/interestingcandy/

jag säger då det, dessa japaner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0