Burlesque

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden men har haft fullt upp med skolan och livet!
Ikväll blir det hemma mys, sötMaja har opererats så hon är helt groggig, så ikväll ska jag se till så hon inte går in i någon vägg eller så.. fast det har hon redan gjort... :p

Nu är det så, att jag har kommit på vad jag skulle velat bli om jag kunde dansa!
Burlesquedansare!  

Så skulle jag tvinga alla mina kompisar att också bli det så skulle vi ha grymma shower på hottan varje fredag! haha vilken syn det hade varit!



Fast ska öva på min raggadans istället!
hehe
Och imorgon åker Anton & Co i Spanien!
Jag är inte avis!!

Fick ett litet sug efter att jag och emma kollade på första star wars filmen att se resten också, fast då kanske man ska börja med dom nya för det är ju början egentligen...


Kör all in på burlesque så blev en lite sexigare storm tropper (heter dom så?)

Hare bäst gå på fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0