Ny frisyr och lite plugg

Jag har ju klippt mig och gjort en massa blonda slingor i håret.
Men, som alltid, ångrar jag att jag inte gjorde nått roligare med håret där fram...
Eller gjorde lugg, men känner att den är lite "snäll", hade så här i efterhand velat ha något hårdare!
Hade jag varit riktigt modig hade jag klippt mig såhär


Älskar det! men kanske ska försöka klippa inramningen och luggen när mitt hår växt ut lite, och behålla längden?
eller lite mer såhär...


ja vi får se, har kanske hittat nått nytt när det blir dags!
Hittade i alla fall nästa projekt när det är dags för fest



VIll verkligen bli bättre på det här med att fixa håret, speciellt till fest!
Kör alltid på samma gammla utsläppt och plattat ;)

Nej nu blir det all in med skolarbete, senare ska jag till Erica på 22års fika så måste få allt gjort!
En stor stark kaffe på det så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0