lördag

Hihi har inte så mycket att skriva om så kan väl skriva om Big Brother eftersom jag nyss såg gårdagens program...
Hoppas Patrik åker ut!
Hoppas Hoppas Hoppas!
Fast sen är jag ganska säker på att han gör det, för jag tror både Rodney och Vanessa är säkra...
I alla fall Rodney men kan ha fel!

kommer ni ihåg när dom skickade Anton till Thailand i Big Brother 2006?
Det hade varit roligt om dom gjorde nått liknande nu.. typ ryska big brother.. eller afrikanska!
hehe vet inte ens om dom har det i nått av dom länderna.. vet att England visade kändis Big Brother förra året. Var det inte nån svensk med, typ Basshunter eller nån?

Och jag vet vilka jag hade velat skulle komma till way out west...
Lonely Island!
Men sån tur tror jag icke man har... men då hade det varit den bästa sommaren!

Ska kolla på film.. kanske Chronicles of Narnia prins caspian filmen... Har bara kollar på typ tio min av den så... Fast jag fattar aldrig sånna filmer men den kanske är bra...

Avslutar dagen med Lonely Islands Lazy Sunday där dom sjunger om Narnia:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0