va göra en lördag?

Jahup, hemma och har tråkigt en lördagskväll... kunde varit värre, men gud va tråkigt jag har!

Lyssnat runt efter lite nya låtar! Hitta en med Lazee, La la land
Man hör att det är lazee som gjort den...
tänker lite på "NaNaNa Batman" när jag hör refrängen...

En bild på mina naglar som jag tyvärr tagit bort nu...



dålig bild men ah...

Just det, jag har kommit på en sak jag vill göra. Spela ett final fantasy spel.
Först tänkte jag wow, men det kan man ju aldrig klara ut... och final fantasy måste man ju kunna hitta massa "fusk" på.. plus att jag tror att det är lite kärlek med i det och sånt är ju alltid kul!


Det känns som att man i alla fall en gång i livet ska klara ut ett dataspel... eller jag har gjort det, men vet inte om tarzan gills... för i så fall har jag varvat det! haha
Och sims gör jag bara hus på sen tröttnar jag när man ska skaffa jobb och sånt...
Även nått som ett claw med en piratkatt kom jag ganska långt på.. men det är ju också ett barnspel.
Så det är mitt mål kanske nästa vinter, att klara ut ett final fantasy spel!
för på sommaren vill man ju inte spela dator och det är det ju snart!

Nu ska jag leta igenom alla mina filmer och se om jag har nån bra!

Hare bäst gå på fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0