gul barbie bil när jag blir stor!

Nu har jag bestämt mig... när jag blir stor ska jag ha en gul barbie bil! helt klart!



Fast utan tak och liiite fräsigare hehe



Eller kanske blir det en rosa med tak och frillan på köpet... vem vet?

nej nu känner jag att trötthumorn börja komma...
redan! men har pluggat nästan hela dagen så..

Eller förresten, en sak som gör mig sur är.. va fan gör basshunter i BB huset?
Och seriöst, som Sara håller på gör det bara ännu mer tragiskt! Att folk kommer kyssa marken hon går på för att hon gör en låt med Basshunter?! Waaah
och hon var ju mer tondöv än jag är, så undra varför han tog med henne? hmmm....
Och basshunter blev väl inte känd för att han var musikaliskt begåvad utan för han gjorde ett one hit wonder som folk lärde sig direkt?
Alltså, det är jättekul att han blivit så stor som han blivit utomlands och så.. men känns lite konstigt att han ska kritisera (kändes mest som favorisering).. speciellt när han mer verkade intresserad av privata grejer, typ hur rodney var i sängen?
Men så ska han bedöma vilka som har det i sig?
Då skulle Katarina vara ledsångare, inte Sara!!!




Tycker fortfarande att det är Krille och Roddan som gör big brother, med Simon på ett hörn!
Glad att Patrik åkte!
Och eftersom jag varit ensam hemma två dagar med väldigt lite kontakt till omvärlden avreagerar jag mig här ;)
Nu ska jag måla naglarna och sen läsa klart det sista i kapitlet märkesmotstånd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0